top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 349


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

گلوی آدم را


باید گاهی بتراشند


تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود...


دلتنگی هایی که جایشان نه در دل


که در گلوی آدم است...


دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند. . .





نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت19:37---6 اسفند 1391
آها پس اسمت حبیبه
من از اون جمله دخترام که زودی اشکم در میاد .کاملا میدونم چه حسه بدیه


√خــــاطراتـــــــــ یـــــک چـَـ ــتــــر√
ساعت14:20---5 اسفند 1391
یخ آب می‌شود در روح من،
در اندیشه‌هایم.
بهار،
حضور توست
بودنِ توست.
ممنون اگه موافق تبادل لینک کنیم؟خبرم کن


الهه
ساعت9:03---5 اسفند 1391
حبیب آقا این عکسی که گذاشتین به شما چه حسی میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اولش که متن رو خوندم بهش نگاه کردم به اون بغضی که توی گلو میپیچه فکر کردم که چقدر درناکه

ولی بعدش یه حس بدی بهم دست داد این حسو نمیدونم چجوری بگم بیشتر ازش ترسیدم


farnazzz
ساعت22:23---4 اسفند 1391


farnazzz
ساعت22:19---4 اسفند 1391
داداش حبیب شما منم با اسمه رز مشکی لینکیدمت بازم میامم موفق باشی داداش جونم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com